FSGS با کراتینین 6.9 : چگونه به کاهش سطح کراتینین بدون دیالیز

پنج شنبه 17 بهمن 1392
ن : lafee

FSGS با کراتینین 6.9 : چگونه به کاهش سطح کراتینین بدون دیالیز

FSGS با کراتینین 6.9 : چگونه به کاهش سطح کراتینین بدون دیالیز

بسیاری از بیماران مبتلا به FSGS از سطح کراتینین بالا رنج می برند. کاهش سطح کراتینین برای محافظت از کلیه ها بسیار مهم است . پس چگونه برای کاهش کراتینین 6.9 بدون دیالیز ؟

دیالیز برای رسیدن به سطح کراتینین بالا .

دیالیز به عنوان درمان لازم را برای کاهش سطح کراتینین بالا در غرب گرفته شده است. آن استفاده می شود به جای بخشی از کارهایی که کلیه ها از دست داد. هنگامی که عملکرد کلیه به شدت آسیب دیده ، دیالیز اعمال می شود .

با این حال، دیالیز است درمان مناسب برای بیماری کلیوی نیست، زیرا می تواند یک سری از عوارض جانبی که آسیب رساندن به سلامت کلیه ها و حتی کل بدن تولید کند. بیمارانی که دیالیز می خواهد زیادی هم از نظر جسمی و ذهنی لخت . پس چگونه برای کاهش کراتینین بالا و بدون دیالیز ؟

کراتینین کمتر 6.9 بدون دیالیز .

درمان آلودگی خون .

مجموعه ای از فن آوری های تصفیه خون با تکنولوژی بالا به تصویب رسید ، از جمله جذب ایمنی ، تعویض پلاسما ، خونرسانی خون، و غیره، که پیشرفته تر از دیالیز می باشد. آنها نه تنها می تواند سموم micromolecule بلکه وسط و ابر مولکول سموم تخلیه . کراتینین اضافی و سموم دیگر خواهد شد از خون خارج شده و هیچ عوارض جانبی این فن آوری را به عنوان دیالیز می کند . هر گونه منافع ؟ رفتن و صحبت به دکتر آنلاین !

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی .

در این روش درمانی با هدف ترمیم سلول های کلیه آسیب دیده و بهبود عملکرد کلیه است. آلودگی خون درمان در حال حاضر خون پاک برای بهبود سلول های کلیه و عملکرد کلیه ارائه شده است. این درمان اثر بهتری در ضایعات کلیوی است.

این است که به خارج استفاده می شود. با کمک دستگاه اسمز ، گیاهان خواهد شد به ضایعات کلیوی نفوذ و اثر را به طور مستقیم. هنگامی که سلول های کلیه ها تعمیر و عملکرد کلیه را بهبود بخشیده است ، سطح کراتینین اضافی توان تخلیه خواهد شد ، بنابراین کراتینین 6.9 کاهش خواهد یافت . اگر شما می خواهید به دانستن اطلاعات دقیق در مورد این درمان طبیعی ، شما می توانید یک ایمیل به kidneyask@hotmail.com برای مشاوره ارسال کنید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: FSGS با کراتینین 6, 9 : چگونه به کاهش سطح کراتینین بدون دیالیز,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.